Jag ger inte upp.

Datum: 2010-12-19 /20:08:00 / Melroose & Tindra /  

Melroose har varit helt underbar denna veckan mot mig. Men idag blev jag verkligen riktigt ledsen. Hon var först jätte glad och gosig, sen fick de hö. Jag gick och borstade henne lite, hon ville bara bli kliad på rumpan - okej. Det vill hon ju ofta! Det var just det att när jag inte kliade och gick ifrån henne, så blev hon så sur att hon sparkade mot mig. MOT MIG! Ingen allvarlig spark, men ändå.

Jag har mått riktigt dåligt idag och det kändes så otacksamt.
Okej - hon är en häst och dessutom en UNGhäst.
Men känslorna bara bubblade upp. Hon är mitt bästa, mitt liv, mitt barn och min häst. Jag orkade inte bara, ville stor gråta och skrika. Men det gjorde jag inte såklart..

Gick iaf in i min bubbla, blev ännu mer lättretlig. Jag var så besviken på mig själv.
Melroose ska verkas imorn, jag ville bara skita i henne ett par dagar.
Döm mig inte, testa själv att ha en unghäst så förstår ni.
Vi är så nära, helt inpå. Jag bär hennes hjärta i mitt hjärta.
Men jag vill till henne.. Nu, imorn, i överimorgon, dagen efter det, dagen efter det osv..
Älskar henne över allt.

Men vill fortfarande bara gråta.
Jag tvivlar på mig själv - såklart.
Jag är ingenting utan hästar, de är en del av mig lika mycket som jag är en del av dem.
Jag är aldrig ensam när jag har Melroose.
Fina kärleken. <3

Gör allt för er.









Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?


Kommentar:

Hej! Trevligt att du hittat min blogg. Jag heter Julia och älskar djur, lakrits, fjärilar & klänningar. Min blogg kretsar mestadels runt min hund och häst. Men jag delar även med mig av mina tankar och min kreativitet. Hoppas du hittar något kul!

Melroose f. 07 (swb) e. Hip Hop 1045 ue. Astaire. Hon är en nyfiken tjej med stark personlighet! För att läsa mer om henne tryck på "om Melroose" i menyn.

Tindra f. 11 är en italiensk vinthund. Hon är en mycket kärleksfull och busig tjej! För att läsa mer om henne tryck på "om Tindra" i menyn.