MeningslösT

Datum: 2010-12-06 /18:45:00 / Allmänt /  
Alltså jag vet inte om ni känner så. Men mina inlägg känns väldigt meningslösa just nu. Ni får ursäkta mig, men jag känner mig meningslös. Då blir det så.. Jag blir lite djup och privat nu. Är deppig, ser inget bra med mig själv. Skulle gärna ligga ute hela natten och göra en snöängel. Spelar ingen roll om jag rå-fryser. Tänk dig; bara ligga där och titta på stjärnorna. Fast det är inte ens stjärnklart ute, suck.  

Det värsta är att jag känner mig inte behövd. Vill vara behövd - av någon iaf.
Jag är bara som en blöt, smutsig fläck som dunstar bort. Långsamt. Jag är osynlig, som luft - det bara finns men ingen tänker på det. Skratta är vad jag vill göra. Ett riktigt härligt, kittlande och genuint skratt.











Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?


Kommentar:

Hej! Trevligt att du hittat min blogg. Jag heter Julia och älskar djur, lakrits, fjärilar & klänningar. Min blogg kretsar mestadels runt min hund och häst. Men jag delar även med mig av mina tankar och min kreativitet. Hoppas du hittar något kul!

Melroose f. 07 (swb) e. Hip Hop 1045 ue. Astaire. Hon är en nyfiken tjej med stark personlighet! För att läsa mer om henne tryck på "om Melroose" i menyn.

Tindra f. 11 är en italiensk vinthund. Hon är en mycket kärleksfull och busig tjej! För att läsa mer om henne tryck på "om Tindra" i menyn.