Musikhjälpen.

Datum: 2010-12-17 /16:55:45 / Allmänt /  
Ni har väl inte missat musikhjälpen? Som sänder dygnet runt på p3 och titta på det på svtplay. Det är för att stoppa handeln med barn - mycket bra. Du kan önska låt och skänka pengar då, 50 100 eller 200 kr. Du kan skicka in en hälsning också, 25 kr. Sen finns det ju en auktion, om du är rik ;) Det finns iaf en del som jag vill ha där..! Fast jag drömmer bara om det såklart :P




Daniel Adams-rays kappa, ifrån hans egen märke - lagom.

Middag med Filip & Fredrik + hemlig gäst.

Stugboende vid sälfjällstorget v.2.

Smartphone med 1 års abbonemang.

Hörde något om att det ska komma upp ett signerat piano av Oskar Linnros, det hade ju verkligen inte varit fel! :)














Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?


Kommentar:

Hej! Trevligt att du hittat min blogg. Jag heter Julia och älskar djur, lakrits, fjärilar & klänningar. Min blogg kretsar mestadels runt min hund och häst. Men jag delar även med mig av mina tankar och min kreativitet. Hoppas du hittar något kul!

Melroose f. 07 (swb) e. Hip Hop 1045 ue. Astaire. Hon är en nyfiken tjej med stark personlighet! För att läsa mer om henne tryck på "om Melroose" i menyn.

Tindra f. 11 är en italiensk vinthund. Hon är en mycket kärleksfull och busig tjej! För att läsa mer om henne tryck på "om Tindra" i menyn.