Nyårsafton.

Datum: 2010-12-31 /15:47:29 / Allmänt /  
Nu bara måste jag skriva av mig lite, är så besviken på människor. Folk som bara tänker på sig själva, det blir ju jag, Robban och Anna på nyår ser det ut som. Jag vet att vi kommer ha roligt, men folk som ska föreställa någons vänner och de vänder kappan efter vinden. Usch, sånt har jag aldrig gillat.

För mig handlar nyårsafton iaf om att vara med de närmsta och fira in ett nytt år, men för de flesta handlar det tydligen om att festa så mycket som möjligt. De glömmer av de som de kallar för vänner. 

Vi ska iaf se till och ha så roligt att det kommer höras över hela sverige ;) 

Jag är så besviken och arg!



Postat av: Ida we
Datum: 2010-12-31 Klockan: 16:18:54 | Kika in här: http://idawe.blogg.se/

Hoppas du får en bra nyår i alla fall :)







Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?


Kommentar:

Hej! Trevligt att du hittat min blogg. Jag heter Julia och älskar djur, lakrits, fjärilar & klänningar. Min blogg kretsar mestadels runt min hund och häst. Men jag delar även med mig av mina tankar och min kreativitet. Hoppas du hittar något kul!

Melroose f. 07 (swb) e. Hip Hop 1045 ue. Astaire. Hon är en nyfiken tjej med stark personlighet! För att läsa mer om henne tryck på "om Melroose" i menyn.

Tindra f. 11 är en italiensk vinthund. Hon är en mycket kärleksfull och busig tjej! För att läsa mer om henne tryck på "om Tindra" i menyn.