Tog lite bilder i stallet idag :)

Datum: 2010-12-12 /15:34:12 / Melroose & Tindra /  

Vill ge er en liten rundtur i stallet så nu blir det bildbomb!




Melroose har koll så ingen annan äter hennes mat :P



Gullet är extremt sällskapssjuk!





Två nyfikna sötnosar.





Denna blev för mörk, men hon är inte enkel att ta kort på :P




Ni ser!





Världens sötaste, goaste, bästa och finaste tjej <3





:)




Smaskigt.




Hon gör alltid små gropar i höet med mulen för det är tydligen godast juuust där!





Min lilla lurv <3





Vackraste!





Åååh, finingar!





Jaha..!






Alltså, hö är inte gott..! :P





Melroose tänker väl att matte är väldigt konstig :P






Jag bjuder på den. ;)





Lite hö sådär :P





Lite julpynt :)




Min ryktlåda. Intressant eller hur? Haha :P





Melroose mat!





Dessa HELT oanvända fina lindor köpte jag på hjälmareds julmarknad förra helgen, alla fyra för 20 kr!!





Melroose skor.





Busungar!




Underbart :)





Min transport!




Gänget och solen är nästa helt borta..!















Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?


Kommentar:

Hej! Trevligt att du hittat min blogg. Jag heter Julia och älskar djur, lakrits, fjärilar & klänningar. Min blogg kretsar mestadels runt min hund och häst. Men jag delar även med mig av mina tankar och min kreativitet. Hoppas du hittar något kul!

Melroose f. 07 (swb) e. Hip Hop 1045 ue. Astaire. Hon är en nyfiken tjej med stark personlighet! För att läsa mer om henne tryck på "om Melroose" i menyn.

Tindra f. 11 är en italiensk vinthund. Hon är en mycket kärleksfull och busig tjej! För att läsa mer om henne tryck på "om Tindra" i menyn.