Jag är tillbaks!

Datum: 2010-07-20 /21:56:08 / Allmänt /  

Hej ni som bryr er om min blogg - Anna ;)

 

Har saknat bloggandet lite faktiskt men har ännu inte byggt upp ett beroende, jag tror det är omöjligt för mig att bli databeroende över huvudtaget. Det är inte så kul alls, bara i väldigt små mängder. Även jag kan fastna! Att ha bloggen att skriva av sig på mår jag väldigt bra av iaf, det är mycket innanför min lilla kropp.. Har varit väldigt skönt med lite semester och än är den inte slut! Börjar igen den 18 augusti, skulle vilja ha mer sommarlov.. ;D

 

Idag har jag shoppat i trollhättan med Robban - lyxigt. Det blev två par trosor, ett babydoll-linne, en batikklänning och lite coca-cola! Igår hade jag och Robban varit förlovade i ett halvår och tillsammans i ett och ett halvt år, men det glömde vi såklart bort. Kom på det sent på kvällen :P Han är mysigast iaf.

 

Just nu kom jag precis till honom, har haft väldigt ont i magen och fick en rejäl astmaattack när jag varit ute och sprungit. Jag brukar inte bli rädd för sådana saker, men att inte kunna andas och svimma av samtidigt gör mig väldigt rädd. Jag hatar att tappa kontrollen på det sättet. Så resten av kvällen bestod av Allsång på skansen med mamma och pappa. Salem Al Fakir, Oskar Linnros och Drängarna var där. det får man ju inte missa ;) Det var en kvinna vid namn Gunhild med på allsång på skansen, hon var oerhört roande! Kunde spela på tre trumpeter samtidigt, hade Marilyn Monroe hår och var allmänt rolig. Salem Al Fakir sjöng jätte bra som vanligt och Oskar Linnros var riktigt bra, trots att han spelade Ack Sundbyberg som jag mest tycker är tråkig och tjatig. Men små-tjejerna gillar det :P

 

Får absolut inte glömma skriva att min underbara bästa Anna var här HEEELA helgen! Vi festade i fredags, har alltid kul med Anna oavsett vad :* Jag blev absolut inte för full, men när man festar så sällan som jag gör så blir man trött. Vi myste resten av helgen, gick runt och slappade loss i myskläder. Är alltid mig själv med ansebaj (längesen jag sa så ^^). Längtar tills vi ses igen, det är härligt att det finns en kvinna till på jorden som har lika mycket krut i sig som jag Älskar dig.

 

Sen kan jag tillägga att jag sov jätte dåligt fredag-lördag, vi var tre st i mitt pytte-lilla rum och det är så sjukt mycket aktivitet i mitt rum att jag kan aldrig sova där just nu. Hoppas verkligen det är en liten period bara, vet att mamma alltid blivit "utkörd" ifrån mitt rum, men att hon kan sova där nu och inte jag!? Får väl se om jag får någon rätsida på det, det är så varmt i mitt rum ändå, jag stenfryser hos Robban för det mesta men på sommaren är det annorlunda. Han har ju rummet i källaren så där är det underbart svalt.

 

Ännu en sak som inte får glömmas att nämnas - Jag och Robban hade det mer än underbart i stallet. Kan inte förklara med ord hur bra, härligt och kul det var! Sammanfattar veckan med ett ; FÖRBANNAT UNDERBART!

 

Jag mår nog väldigt bra idag förutom äckel magen.. Så är glad, wohoo. Nu ska jag och Robban äntligen kolla  på en film. Mycket Robban i det här inlägget men det är för att jag älskar honom så mycket <3




Postat av: Anonym
Datum: 2010-07-25 Klockan: 20:52:39 |

Jag älskar dig mest Julia och din blogg gör mig glad! ;D <3 // Gissa...?







Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?


Kommentar:

Hej! Trevligt att du hittat min blogg. Jag heter Julia och älskar djur, lakrits, fjärilar & klänningar. Min blogg kretsar mestadels runt min hund och häst. Men jag delar även med mig av mina tankar och min kreativitet. Hoppas du hittar något kul!

Melroose f. 07 (swb) e. Hip Hop 1045 ue. Astaire. Hon är en nyfiken tjej med stark personlighet! För att läsa mer om henne tryck på "om Melroose" i menyn.

Tindra f. 11 är en italiensk vinthund. Hon är en mycket kärleksfull och busig tjej! För att läsa mer om henne tryck på "om Tindra" i menyn.