missnöjd.

Datum: 2010-05-20 /16:26:19 / /  
Jag är missnöjd och det beror på ett par saker;
- Det börjar bli dåligt väder ute.
- Min mage mår inte bra och den är stor som en fotboll.
- Är trött.
- Har inte träffat min Melroose på tre dagar för att det händer mycket med skolan nu.
- Ska sova utan Robban inatt.

Ska ju snart åka med bussen på grillfest med klassen. Har precis duschat och gjort hårinpackning, men vet inte alls vad jag ska ha på mig. I-landsproblem, jag vet! Men det är mitt problem, det tar nästan alltid timmar att hitta något. Det är inte så att jag har brist på kläder (fast skulle såklart vilja ha mer). Utan jag känner mig aldrig bekväm i något och nu måste man tänka på att det kan börja regna också. Sjukt missnöjd är jag och gnällig. Jag lovar jag blir optimistisk snart, så fort min mage slutar bråka!

För att må lite bättre tänkte jag ta upp några bra saker just nu;
- Fick träffa Robban en snabbis förut.
- Är inte laktosintolerant så kan välja glass på riktigt, till sommaren ^^
- Ska på grillfest med min underbara klass snart.
- Melroose mår bra <3
- Anna bäst, kommer imorn!
- Fick bra på samhäll b provet.
- Tar studenten nästa fredag :D

Hjälp, har jag blivit en tråkig bloggare nu? Jag gör det för min skull iaf :)
adjö







Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?


Kommentar:

Hej! Trevligt att du hittat min blogg. Jag heter Julia och älskar djur, lakrits, fjärilar & klänningar. Min blogg kretsar mestadels runt min hund och häst. Men jag delar även med mig av mina tankar och min kreativitet. Hoppas du hittar något kul!

Melroose f. 07 (swb) e. Hip Hop 1045 ue. Astaire. Hon är en nyfiken tjej med stark personlighet! För att läsa mer om henne tryck på "om Melroose" i menyn.

Tindra f. 11 är en italiensk vinthund. Hon är en mycket kärleksfull och busig tjej! För att läsa mer om henne tryck på "om Tindra" i menyn.