Guld värt.

Datum: 2010-11-28 /14:17:07 / Melroose & Tindra /  

Kämpade hur länge som helst med att få i Melroose broddar idag, vi skulle nämligen ut på en promenad. Första gången hon hade broddar :) Det gick väldigt bra, när vi väl var ute på promenad stannade vi förbi hos grannen. Vi undrade nämligen vem de harsom hovslagare, eftersom vår är sjukskriven och Melroose behöver bli av med skona akut! Hovarna har börjat bli alldeles för långa.. Det visade sig iaf att grann-mannen (:P) kunde hjälpa oss! Han vet hur man korrekt tar av skor och hade verktyg till det. Åh, han var så himla bra med Melroose också. Så vi trippade med lätta steg hemåt utan skor på fötterna (iaf Melroose, hihi). Hon får nu sin välförtjänta vila :)

Snälla människor är verkligen guld värt!







Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?


Kommentar:

Hej! Trevligt att du hittat min blogg. Jag heter Julia och älskar djur, lakrits, fjärilar & klänningar. Min blogg kretsar mestadels runt min hund och häst. Men jag delar även med mig av mina tankar och min kreativitet. Hoppas du hittar något kul!

Melroose f. 07 (swb) e. Hip Hop 1045 ue. Astaire. Hon är en nyfiken tjej med stark personlighet! För att läsa mer om henne tryck på "om Melroose" i menyn.

Tindra f. 11 är en italiensk vinthund. Hon är en mycket kärleksfull och busig tjej! För att läsa mer om henne tryck på "om Tindra" i menyn.