En sjuk fredag.

Datum: 2010-10-15 /17:09:20 / Allmänt /  
Ja, jag har feber och jätte ont i halsen. - Igen..

Var på guidad tur på ljus i alingsås igår trots att jag kände av i halsen, det var väldigt mysigt faktiskt tycker ljus i alingsås är bra i år! Men jag blev ju erbjuden hade inte betalat för en guidad tur det är på något sätt mysigare att gå själva. Fast nu fick jag veta mycket och det var mysigt! Mölade även i mig massvis med turkisk peppar på vägen, har ju lingonveckan nu så är sugen på mycket olika saker. Igår blev det turkisk peppar och hjärtchips!



Prinsparken är min favorit, denna bilden är dock inte så bra..


Det var ju torsdagsmys! Jag och Robban hyrde en thriller/rysare som heter The Gift, den var bra faktiskt men det fattades ändå något.. Jag tipsar om den iaf för den var läskig och det var mycket bra skådespelare!
 

Etersom vi sov i edsås inatt så på vägen hem tömde jag mitt skåp på skolan och sa hejdå.. Lite sorgligt men det är ett val jag var tvungen att göra. Sedan tog jag ut mina mediciner på apoteket och vi kollade stora höst-rean på JC och Brothers. Robban köpte ett par akne jeans, skit-snygga för typ 300 kr :D Igår köpte han även en jätte snygg plånbok på brothers och en t-shirt ifrån akne. Mums, min kille är snyggast. :) Vi är verkligen inga märkesnördar men akne har sjukt snygga kläder för det mesta! Men som sagt, vill ha h&m till alingsås! KOM IGEEEN!


Nu sitter jag här och kollar på hem till gården, det får bli att följa med till stallet sen fast jag är sjuk. Orkar inte mocka iaf.. Men vill träffa fina hästarna! Mamma och pappa köper med sig pizza också, hihi! Red förresten igår gick väl sådär som sagt har jag lingonveckan och Melroose är brunstig. Vi är verkligen lika i våra personligheter, så hon tjurade och jag tjurade tillbaka!:P Det gick iaf riktigt bra tillslut fick jag igång en riktig galopp på henne och hon hade framåtbjudning trots en hel del bakutsparkar!




Min favoritbok just nu!

Lånade mer böcker på biblioteket också, har börjat älska det! Verkar komma tillbaka till så som jag var när jag var liten - en riktig boknörd. Nej, inte riktigt men nästan. Brukar mest slumma igenom böcker och när jag finner något intressant läser jag det ord för ord!


Ikväll blir det idol och mys med älsklingen.
xo








Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?


Kommentar:

Hej! Trevligt att du hittat min blogg. Jag heter Julia och älskar djur, lakrits, fjärilar & klänningar. Min blogg kretsar mestadels runt min hund och häst. Men jag delar även med mig av mina tankar och min kreativitet. Hoppas du hittar något kul!

Melroose f. 07 (swb) e. Hip Hop 1045 ue. Astaire. Hon är en nyfiken tjej med stark personlighet! För att läsa mer om henne tryck på "om Melroose" i menyn.

Tindra f. 11 är en italiensk vinthund. Hon är en mycket kärleksfull och busig tjej! För att läsa mer om henne tryck på "om Tindra" i menyn.