Kreativitet

Datum: 2010-10-20 /20:25:30 / /  

Tänkte visa er lite som jag har målat, anser mig inte alls vara duktig. Men jag älskar det :D Idag när jag letade upp lite gamla grejer jag gjort fick jag tillbaka lusten att måla igen, får väl se när det börjar krypa i fingrarna riktigt ordentligt, så sitter jag där när man minst anar det. Behöver iof sig lite mer färg..



Den är inramad, så de speglar sig lite..
akvarell



akvarell



Ett kreativitet-ryck i somras..
akryl



flytande tusch
Personliga favoriter faktiskt!




akryl








Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?


Kommentar:

Hej! Trevligt att du hittat min blogg. Jag heter Julia och älskar djur, lakrits, fjärilar & klänningar. Min blogg kretsar mestadels runt min hund och häst. Men jag delar även med mig av mina tankar och min kreativitet. Hoppas du hittar något kul!

Melroose f. 07 (swb) e. Hip Hop 1045 ue. Astaire. Hon är en nyfiken tjej med stark personlighet! För att läsa mer om henne tryck på "om Melroose" i menyn.

Tindra f. 11 är en italiensk vinthund. Hon är en mycket kärleksfull och busig tjej! För att läsa mer om henne tryck på "om Tindra" i menyn.