Robban.

Datum: 2010-10-29 /18:37:31 / Kärleken /  


För ett par dagar sen så fick Robban mig att gråta - av kärlek.
Jag grät för jag har aldrig känt mig älskad och respekterad, så blev så chockad.
Känslorna bara kom och jag hade svårt att hantera situationen, han älskar mig.
Han älskar verkligen mig oavsett vad!
Det är klart att min familj älskar mig och jag vet att Anna älskar mig.
Men att en så underbar man respekterar mig, är guld värt.
Jag upptäckte det bara till min förvåning,att jag faktiskt är värd något och det är Robban som har fått mig att känna mig värd att älskas.
Detta är verkligen inte bara ord, utan det kommer direkt ifrån hjärtat.
Robban kommer aldrig bli av mig, älskar honom så! <3

 








Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?


Kommentar:

Hej! Trevligt att du hittat min blogg. Jag heter Julia och älskar djur, lakrits, fjärilar & klänningar. Min blogg kretsar mestadels runt min hund och häst. Men jag delar även med mig av mina tankar och min kreativitet. Hoppas du hittar något kul!

Melroose f. 07 (swb) e. Hip Hop 1045 ue. Astaire. Hon är en nyfiken tjej med stark personlighet! För att läsa mer om henne tryck på "om Melroose" i menyn.

Tindra f. 11 är en italiensk vinthund. Hon är en mycket kärleksfull och busig tjej! För att läsa mer om henne tryck på "om Tindra" i menyn.