Äntligen helg!

Datum: 2010-09-24 /13:56:49 / Allmänt /  

Det är verkligen en frihetskänsla när det blir helg! Har ju varit sjuk och är inte helt fit for fight än, så ska bara mysa med Robban ikväll. Till helgen blir det ridning, för Melroose har äntligen blivit skodd idag! Fick ju en tappsko för ett litet tag sen, det var även dags att sko de små hovarna. På söndag ska jag och Robban även på bakluckeloppis, woho! Äntligen har jag fått tummen ur tll något som jag tycker är så roligt, har dock aldrig varit på just bakluckeloppis. Hör av mig såklart hur det gick! Det blir mycket förberedelser för detta med älsklingen :) Nu ska jag titta på hem till gården, hihi! Fånigt program jag vet, men det är underbart att titta på!





Debbie Dingle - min favorit i Hem till gården!





När andra är på fest då är jag med min häst.








Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?


Kommentar:

Hej! Trevligt att du hittat min blogg. Jag heter Julia och älskar djur, lakrits, fjärilar & klänningar. Min blogg kretsar mestadels runt min hund och häst. Men jag delar även med mig av mina tankar och min kreativitet. Hoppas du hittar något kul!

Melroose f. 07 (swb) e. Hip Hop 1045 ue. Astaire. Hon är en nyfiken tjej med stark personlighet! För att läsa mer om henne tryck på "om Melroose" i menyn.

Tindra f. 11 är en italiensk vinthund. Hon är en mycket kärleksfull och busig tjej! För att läsa mer om henne tryck på "om Tindra" i menyn.