Back in school

Datum: 2010-09-28 /12:29:26 / Allmänt /  
Kul att vara tillbaka när Anna, Daryanne och Nazra blir så glada och se än :) Engelskan gick bra som jag fruktade lite för, efter allt jag varit med om är jag alltid nervös för engelska och prata inför allihopa.. Men som sagt det gick bra! Anne är underbar!


Mor min är och handlar skor, hon ska köpa ett par varma och snygga kängor till mig. Hon vet vad jag tycker om, så tror faktiskt det blir bra! :) Lite synd att inte vara med för det är ju kul att köpa skor, men som sagt det är svårt att hinna med! Robban ska hämta mig sen, för han är och trimmar hos sin mormor. Har ju bara klassvärdstid sen och slutar 13.30.

Blir stallet sen såklart, idol och plugga. Längtar till helgen, för det blir ULLAREEEED!


Vill bara säga en sak, jag är ju vegetarian. Kan verkligen inte äta kött, tycker det är äckligt och hatar konstinensen. Sen är det som alla vet, jag är den största djurvännen som finns typ. Djur är det absokut bästa jag vet. Verkligen det bästa jag vet! Har haft en negativ inställning till jakt förut, men förstår nu. Det är väldigt farligt med alla djuren som springer runt, så det behöver ju trappas ner iaf. Individuellt skulle jag ALDRIG ALDRIG ALDRIG skjuta ett djur eller äta det. Men det är ju för något bra. plus att vilt har faktiskt haft det väldigt bra innan de blir mat. Om man ska äta något djur för om djuren har bra djurhållning eller inte, så är ju vilt väldigt bra. Ekologiskt också :) Så jag slår ett slag för vilt! Fast jag inte kan äta det som sagt. Men vad man äter är väldigt individuellt, låt det vara så. Tycker iof sig inte att jakt är den bästa lösningen på mindre viltolyckor, utan viltstängsel! Jag tycker det läggs för mycket pengar på onödiga saker, vägen ut till oss är bland de farligaste i hela västra götaland, så hit med viltstängsel för tusan!!!!


Hörs kanske sen xoxoxoxoxoxoxooo







Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?


Kommentar:

Hej! Trevligt att du hittat min blogg. Jag heter Julia och älskar djur, lakrits, fjärilar & klänningar. Min blogg kretsar mestadels runt min hund och häst. Men jag delar även med mig av mina tankar och min kreativitet. Hoppas du hittar något kul!

Melroose f. 07 (swb) e. Hip Hop 1045 ue. Astaire. Hon är en nyfiken tjej med stark personlighet! För att läsa mer om henne tryck på "om Melroose" i menyn.

Tindra f. 11 är en italiensk vinthund. Hon är en mycket kärleksfull och busig tjej! För att läsa mer om henne tryck på "om Tindra" i menyn.