Happy mouth.

Datum: 2010-09-25 /14:30:06 / Melroose & Tindra /  

Köpte ett rakt happy mouth bett till Melroose idag med äpple smak, hon får så mycket tänder nu och bettet hon har nu är för stort. Min lilla tjej har en pytte mule :) 10.5. Bettet är inte helt rak, det har som ett par små bollar i mitten, haha det låter lite väl flummigt men :P Det kallas iaf "mullen mouth". Så ett happy-mullen mouth bett med äpple till mitt hjärta! Tråkigt att det är så himla kallt idag, ska ju rida ut med Malin och Maja. Det får bli massor med kläder på, är jätte frusen av mig.

 

Hästarna avmaskades även igår, så det får bli en lugn ridtur idag. M fick även nya skor, hon skötte sig jätte bra! Något livligare än senast, lite trotsig i mellan åt. Hon är faktiskt bara 3 år, men Henric är suverän med henne!

 

Måste iaf alltid rida med boots fram nu, för hon har fått ett riktigt vuxenhäst-steg så hon trampar av sig skorna jätte lätt. Får mysa med Robban nu, Malin hämtar mig snart. Då blir det mocka massvis, fylla på med spån, halm, hö, fixa Mellis kraft och rida!

 

 








Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?


Kommentar:

Hej! Trevligt att du hittat min blogg. Jag heter Julia och älskar djur, lakrits, fjärilar & klänningar. Min blogg kretsar mestadels runt min hund och häst. Men jag delar även med mig av mina tankar och min kreativitet. Hoppas du hittar något kul!

Melroose f. 07 (swb) e. Hip Hop 1045 ue. Astaire. Hon är en nyfiken tjej med stark personlighet! För att läsa mer om henne tryck på "om Melroose" i menyn.

Tindra f. 11 är en italiensk vinthund. Hon är en mycket kärleksfull och busig tjej! För att läsa mer om henne tryck på "om Tindra" i menyn.