Önskelista

Datum: 2010-09-24 /15:14:56 / Allmänt /  
Här kommer min första julklapps-önskelista: ( det är inte i någon viss ordning)

- Beiga/krämvita ridbyxor och rutiga.

- Fleecetäcke med hals

-Kläder
Klänningar, leggings/strumpbyxor, skor med kilklack, prickigt, hängselbyxor, rött/vinrött, rosetter, fjärilar, mönstrat, mjuka pasteller, transperant, spets, naturfärger, marint, mockaimitation, svart, guldklänning.

- Schabrak i massvis!

- Flytta-hemifrån-grejer

- Stalltermovantar i 3 fingersmodell

- Tunna stövel/Tävlingsstrumpor

- Böcker om exotiska djur

- Fint pannband till Melroose

- Bra penslar

- Orange och mintgrönt nagellack

- Källsorteringspåsar

- Sköna grimskaft som inte färgar av sig eller att färgen slits bort

- The sims 3

- Rumpvärmare till sadeln i fårull

- How I met your mother-box

- Väldigt stora målardukar och mycket små

- Hundrasbok

- Färg till att måla, spec svart och vitt.

- Skön och varm stalltröja

- Varma ridstrumpor

- Pysselgrejer

- Grova och mjuka borstar

- Pengar

- Överraskning!

:D









Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?


Kommentar:

Hej! Trevligt att du hittat min blogg. Jag heter Julia och älskar djur, lakrits, fjärilar & klänningar. Min blogg kretsar mestadels runt min hund och häst. Men jag delar även med mig av mina tankar och min kreativitet. Hoppas du hittar något kul!

Melroose f. 07 (swb) e. Hip Hop 1045 ue. Astaire. Hon är en nyfiken tjej med stark personlighet! För att läsa mer om henne tryck på "om Melroose" i menyn.

Tindra f. 11 är en italiensk vinthund. Hon är en mycket kärleksfull och busig tjej! För att läsa mer om henne tryck på "om Tindra" i menyn.