Helt kär i vackra bilder.

Datum: 2011-04-10 /20:34:00 / Inspiration /  









Bilder lånade ifrån:

fairycandles.tumblr.com/



Postat av: frida
Datum: 2011-04-10 Klockan: 21:41:22 | Kika in här: http://pahastensrygg.blogg.se/

Hej! ville bara säga att även jag har en hästblogg som jag driver tillsammans med min kompis Julia. Jag skriver om min 4 åring och om när jag utbildar honom från att inte kunna nånting till ut på tävlings banorna. Ha det bra! Mvh Frida och Emigrant



Postat av: Isabelle Carstensen
Datum: 2011-04-10 Klockan: 23:41:00 | Kika in här: http://tavlingsduon.blogg.se/

sv: Tack så mycket! :D Haha va snäll du är !



Postat av: Fredrika Källström
Datum: 2011-04-11 Klockan: 11:52:47 | Kika in här: http://tavlingsduon.blogg.se/

Jättefina bilder. Förstår inte hur vissa lyckas där bakom kameran..! Jag lyckas väldigt sällan, hahaha :)



SV; ååh, tack så väldigt massa jättemycket!! :D kramar till dig också!!







Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?


Kommentar:

Hej! Trevligt att du hittat min blogg. Jag heter Julia och älskar djur, lakrits, fjärilar & klänningar. Min blogg kretsar mestadels runt min hund och häst. Men jag delar även med mig av mina tankar och min kreativitet. Hoppas du hittar något kul!

Melroose f. 07 (swb) e. Hip Hop 1045 ue. Astaire. Hon är en nyfiken tjej med stark personlighet! För att läsa mer om henne tryck på "om Melroose" i menyn.

Tindra f. 11 är en italiensk vinthund. Hon är en mycket kärleksfull och busig tjej! För att läsa mer om henne tryck på "om Tindra" i menyn.