Deppig dag med bloggtorka.. Drömmer.

Datum: 2011-04-07 /15:04:00 / Allmänt /  

Jag drömmer om ett rött hus med vita knutar. Gammalt ska det vara, fast fint. Med vedspis och vanlig spis, äkta trägolv. Två våningar och mysigt. Gård, med lösdrift och boxar till hästarna. Höns, hundar och katt. En snickarbod till Robban, ett lagom stort och bra garage. Mycket mark, så hästarna har sitt sommarbete hemma också. :)

Och Anna som granne..!

Ett sommarbröllop, jag har en vit lätt bröllopsklänning. Utsläppt hår, änglahår. Med vita blommor i. Jag går barfota i gräset. Lagom mycket folk. Allt ska vara lagom. Men de saker som är viktigast ska de vara riktig kvalité på.

En lycklig familj, jobba med djur - ett enkelt och lyckligt liv helt enkelt :)

<3








Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?


Kommentar:

Hej! Trevligt att du hittat min blogg. Jag heter Julia och älskar djur, lakrits, fjärilar & klänningar. Min blogg kretsar mestadels runt min hund och häst. Men jag delar även med mig av mina tankar och min kreativitet. Hoppas du hittar något kul!

Melroose f. 07 (swb) e. Hip Hop 1045 ue. Astaire. Hon är en nyfiken tjej med stark personlighet! För att läsa mer om henne tryck på "om Melroose" i menyn.

Tindra f. 11 är en italiensk vinthund. Hon är en mycket kärleksfull och busig tjej! För att läsa mer om henne tryck på "om Tindra" i menyn.