När Melroose fastnade i staketet. (hennes höger bak, har skrivit fel i texten alltså!)

Datum: 2011-04-05 /20:45:00 / Melroose & Tindra /  

Sommaren 2009 hittade vi Melroose fast i staketet alldeles blodig vänster-bak. Har inte visat er bilder på det, så här får ni se. Just för att visa vilken liten olycksfågel Melroose är och att det blev helt bra! Med mycket tålamod, så om din häst har något sår - fråga mig ;)









Såhär såg det ut när det var på "bättrings-vägen", det tog en hel sommar att läka..







Postat av: Fredrika Källström
Datum: 2011-04-05 Klockan: 23:15:22 | Kika in här: http://tavlingsduon.blogg.se/

Usch vad obehagligt! Vilken tur hon hade som blev frisk igen, din fina häst :D



SV; Åh, tack så jättemycket, vad roligt att höra! :D







Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?


Kommentar:

Hej! Trevligt att du hittat min blogg. Jag heter Julia och älskar djur, lakrits, fjärilar & klänningar. Min blogg kretsar mestadels runt min hund och häst. Men jag delar även med mig av mina tankar och min kreativitet. Hoppas du hittar något kul!

Melroose f. 07 (swb) e. Hip Hop 1045 ue. Astaire. Hon är en nyfiken tjej med stark personlighet! För att läsa mer om henne tryck på "om Melroose" i menyn.

Tindra f. 11 är en italiensk vinthund. Hon är en mycket kärleksfull och busig tjej! För att läsa mer om henne tryck på "om Tindra" i menyn.