Botten

Datum: 2011-08-28 /19:45:47 / Melroose & Tindra /  
Idag när jag red så gick det bara så jä*a dåligt. (Jag är inte ute efter att ni ska tycka synd om mig.) Men mitt självförtroende är verkligen i botten, jag lever för Melroose och nu är jag bara kass. Just nu hatar jag mig själv och önskar att jag fick vara någon annan. Jag är helt enkelt en looser, utan hästarna är jag ingenting. Just nu känner jag bara att Melroose förtjänar någon bättre än mig...



Postat av: Jill
Datum: 2011-08-28 Klockan: 22:14:09 | Kika in här: http://tworidersonegoal.blogg.se/

Du ska se att de blir bra! <3



Postat av: Anneli Johansson - 3-årschampionatet nästa
Datum: 2011-08-29 Klockan: 12:08:18 | Kika in här: http://stallekekullen.blogg.se/

alla har dåliga dagar :)

bara att ta nya tag



Postat av: Anna - FrieserKär
Datum: 2011-08-30 Klockan: 22:32:19 | Kika in här: http://frieserkar.blogg.se/

(Kanske lite sen men men ;)



Alla har sina sugiga dagar - de dagarna man funderar på att ge upp.

Men snart så kommer den där helt fantastiska dagen som får dig att glömma allt det jobbiga och fortsätta blicka framåt :D



Ni är superfina ihop, så ge inte upp.

Ta hjälp av någon om du kört fast eller bara vill ha någon annans syn på saken - det har alltid hjälp mig.



Kram!







Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?


Kommentar:

Hej! Trevligt att du hittat min blogg. Jag heter Julia och älskar djur, lakrits, fjärilar & klänningar. Min blogg kretsar mestadels runt min hund och häst. Men jag delar även med mig av mina tankar och min kreativitet. Hoppas du hittar något kul!

Melroose f. 07 (swb) e. Hip Hop 1045 ue. Astaire. Hon är en nyfiken tjej med stark personlighet! För att läsa mer om henne tryck på "om Melroose" i menyn.

Tindra f. 11 är en italiensk vinthund. Hon är en mycket kärleksfull och busig tjej! För att läsa mer om henne tryck på "om Tindra" i menyn.