Idag fyller jag 20 år

Datum: 2011-08-09 /11:32:00 / Allmänt /  


Ville bara ha det sagt!





Postat av: Malin
Datum: 2011-05-29 Klockan: 15:06:50 |

Hur gammal är du?

Vad är din häst för ras?

Hur länge har du ridit?

Vilka 3 hästraser är dina favoriter?

Hur många klänningar har du?

Vad heter din pojkvän?

Hur många hästar har du haft?

Vad heter din ridlärare?

Vad får Melroose för kraft?

Om du skulle beskriva dig med 3 ord, vilka?

Din bästa respektive sämsta egenskap?



Melroose är så fin, du gör ett jätte bra jobb med henne.



Postat av: Linn
Datum: 2011-05-29 Klockan: 17:23:28 |

1. Dina 5 bästa tips när det gäller hantering av unghästen, både föl-tiden till, åring-2åring och 3-5 år!

2. Vem är din förebild?

3. Vad gör dig arg?

4. Vad har/är svårast med Melroose?



Postat av: Fredrika Källström
Datum: 2011-05-29 Klockan: 22:43:00 | Kika in här: http://tavlingsduon.blogg.se/

Vad har du för mål med Melroose (kort- och långsiktigt)?

Vad anser du är "bra ridning?"

Har du tävlat något innan du fick Melroose?

Om då måste välja: Hoppning eller dressyr?

Varför du valde det?

Om du skulle betäcka Melroose, vilken/vilka hingstar skulle du fundera på?

Favorithästaffär?



Kram!



Postat av: Anneli Johansson - Tävla om en Lá Kim hoppluva hos mig
Datum: 2011-08-09 Klockan: 11:53:42 | Kika in här: http://stallekekullen.blogg.se/

Grattis!



Postat av: Elin - en hästblogg med en otrolig sköthäst
Datum: 2011-08-09 Klockan: 14:46:16 | Kika in här: http://lizzylover.blogg.se/

Grattis (:



Postat av: anna piff
Datum: 2011-08-09 Klockan: 14:53:19 |

Hej min bästa julia!!!! Önskar dig största grattis på födelsedagen pussar!!!! Saknar dig så mycket. Önskar jag kunde få vara där och fira din dag! Älskar dig!! Puss Anna



Postat av: moa mildén
Datum: 2011-08-09 Klockan: 20:26:44 | Kika in här: http://mildenuknow.blogg.se/

Grattis :D



Postat av: moa & felicia
Datum: 2011-08-09 Klockan: 20:26:59 | Kika in här: http://skothaastar.blogg.se/

Grattis :D







Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?


Kommentar:

Hej! Trevligt att du hittat min blogg. Jag heter Julia och älskar djur, lakrits, fjärilar & klänningar. Min blogg kretsar mestadels runt min hund och häst. Men jag delar även med mig av mina tankar och min kreativitet. Hoppas du hittar något kul!

Melroose f. 07 (swb) e. Hip Hop 1045 ue. Astaire. Hon är en nyfiken tjej med stark personlighet! För att läsa mer om henne tryck på "om Melroose" i menyn.

Tindra f. 11 är en italiensk vinthund. Hon är en mycket kärleksfull och busig tjej! För att läsa mer om henne tryck på "om Tindra" i menyn.