I höst ska här skickas brev!

Datum: 2011-08-27 /15:06:00 / Allmänt /  

Hästsport är ett av ämnena när Posten på torsdag släpper sina nya frimärken inför hösten. Flera framgångsrika tävlingshästar har fått stå som motiv, bland annat Briar och Butterfly Flip.

Dressyr, hoppning och fälttävlan finns med bland motiven, men även trav (Victory Tilly och Stig H Johansson) och ponnygalopp (Norrskenets Grim och Ebba Stigenberg).
De tre ridsportfrimärkena har utformats efter bilder av RIDSPORTs fotograf Roland Thunholm.







Så fina! Blev glatt överraskad att Hannes är på ett frimärke, tänk honom har man sett sen barnsben.

(Bild och text lånat från ridsport)




Postat av: Åsa
Datum: 2011-08-27 Klockan: 16:45:04 | Kika in här: http://hasteriet.blogg.se/

De mätte honom till 167 cm på 3-årstestet, men det känns som han växt sen dess :)



Postat av: Anonym
Datum: 2011-08-27 Klockan: 17:10:16 | Kika in här: http://vafanheterjag.blogg.se/

kolla bloggen:D



Postat av: Bodypalace
Datum: 2011-08-27 Klockan: 17:40:43 | Kika in här: http://bodypalace.blogspot.com

Hej kommentera gärna minst 3 inlägg i min blogg för att peppa tjejerna och killarna som är med.



Kommenterar du så kikar jag gärna in i din blogg igen och läser igenom mer noggrant ;) och kanske gillar jag din blogg så mycket att jag lägger till den i "bra bloggar" i min blogg så mina 500-1000 beöskare kan hitta till dig också.



Mvh Bodypalace – en blogg där alla är vackra & unika

(ursäkta reklamen men jag ser den som positiv, vill att så många som möjligt ska hitta till bloggen för se budskapet jag vill sprida och motverka kroppsidealen som media spyr ur sig)



Postat av: Jill
Datum: 2011-08-28 Klockan: 17:05:23 | Kika in här: http://tworidersonegoal.blogg.se/

Hehe älskar dom där frimärkena, dom är fina :D







Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?


Kommentar:

Hej! Trevligt att du hittat min blogg. Jag heter Julia och älskar djur, lakrits, fjärilar & klänningar. Min blogg kretsar mestadels runt min hund och häst. Men jag delar även med mig av mina tankar och min kreativitet. Hoppas du hittar något kul!

Melroose f. 07 (swb) e. Hip Hop 1045 ue. Astaire. Hon är en nyfiken tjej med stark personlighet! För att läsa mer om henne tryck på "om Melroose" i menyn.

Tindra f. 11 är en italiensk vinthund. Hon är en mycket kärleksfull och busig tjej! För att läsa mer om henne tryck på "om Tindra" i menyn.