produktnyheter från Hööks

Datum: 2011-08-31 /10:37:00 / Allmänt /  


Detta stalltäcket gillar jag!



Denna gosiga tröja skulle vara perfekt till Tindra :)



Jag gillar alla tre, men tycker det blir för mycket med flaggorna. Annars hade jag köpt!



Fleecetäcke med hals




Postat av: Lamia / VINN KINGSLANDTRÖJA!
Datum: 2011-08-31 Klockan: 13:49:35 | Kika in här: http://lamiamichelle.blogg.se/

Håller med om flaggorna..



Postat av: Louise-hästblogg
Datum: 2011-08-31 Klockan: 15:30:33 | Kika in här: http://atlantico.blogg.se/

nej ja tyckte dom var vrålsnygga!! :D älskar dom!







Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?


Kommentar:

Hej! Trevligt att du hittat min blogg. Jag heter Julia och älskar djur, lakrits, fjärilar & klänningar. Min blogg kretsar mestadels runt min hund och häst. Men jag delar även med mig av mina tankar och min kreativitet. Hoppas du hittar något kul!

Melroose f. 07 (swb) e. Hip Hop 1045 ue. Astaire. Hon är en nyfiken tjej med stark personlighet! För att läsa mer om henne tryck på "om Melroose" i menyn.

Tindra f. 11 är en italiensk vinthund. Hon är en mycket kärleksfull och busig tjej! För att läsa mer om henne tryck på "om Tindra" i menyn.