Tindra-bus

Datum: 2011-08-25 /10:12:00 / Melroose & Tindra /  
I måndags blev Tindra 4 månader!

Härom natten höll sig Tindra heeela natten, blir så stolt! Annars går det sisådär med rumsrenheten, vissa dagar händer det ingen olycka inomhus och andra ett par olyckor. Men hon kissar aldrig inne, utan det är bajsandet som är svårast att få rumsrent :p 

Var och köpte tyg igår för här ska sys hundkläder till henne. Hösten börjar närma sig nu och plötsligt är den iskalla vintern här.. Med hennes korta päls och nakna mage blir det kallt annars.



Tindra 10 veckor, täcket passar inte alls längre.

I lördags hade hon ätit något dåligt för hon spydde jätte-mycket under morgon/förmiddagen. Vad jag var orolig... Jag är inte bra på att hantera när det är något med mina djur (känslomässigt). Men jag själv däremot - äsch. Hon blev bra till kvällen iaf och var helt sig själv igen! Vilken lättnad.

Just nu sover hon väldigt mycket och växer så det knakar. Men mellan sovandet är det mycket bus! Hon vill verkligen bära runt på allt! Hon kommer in med sniglar, döda fåglar, pinnar, stockar, skor, döda möss osv. (Katterna dödar och sen låter de det ligga kvar)

Köpte ett ben till tjejen för ett par dagar sedan, och hon bara älskar det! Det märks att det kliar i tänderna nu. Men hon har ännu inte börjat bita sönder saker *peppar peppar*.



Det är helt obeskrivligt hur mycket hon betyder för mig. Jag mår så himla mycket bättre nu när jag har henne! Jag, Robban och Tindra är en helt perfekt familj. Hon är så charmig, kärleksfull och härlig. Jag förstod inte innan jag skaffade henne hur mycket kärlek det är! Hon är min bäbis, min finaste Tindra <3



Postat av: simone
Datum: 2011-08-26 Klockan: 11:17:48 | Kika in här: http://simoneh.se

vilken going :D







Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?


Kommentar:

Hej! Trevligt att du hittat min blogg. Jag heter Julia och älskar djur, lakrits, fjärilar & klänningar. Min blogg kretsar mestadels runt min hund och häst. Men jag delar även med mig av mina tankar och min kreativitet. Hoppas du hittar något kul!

Melroose f. 07 (swb) e. Hip Hop 1045 ue. Astaire. Hon är en nyfiken tjej med stark personlighet! För att läsa mer om henne tryck på "om Melroose" i menyn.

Tindra f. 11 är en italiensk vinthund. Hon är en mycket kärleksfull och busig tjej! För att läsa mer om henne tryck på "om Tindra" i menyn.