Dagens ridpass!

Datum: 2011-12-19 /23:56:52 / Melroose & Tindra /  


Red lite på ridbanan idag. Började med att longera och hon var lugn som en filbunke. Tänk att hon har så olika dagar..!

Väl uppe i sadeln så kände jag mig säkrare än någonsin, efter lektionen i fredags. M hade handbromsen i mycket och jag var på henne och på henne och på henne!

+ Hon kickade bara en gång mot skänkeln.
+ Hon har fått bättre kondis.
+ Är mer samarbetsvillig.
+ Koncentrerar sig mer på mig.
+ Jag var konsekvent och mega-tuff hela tiden.

- Hon hade handbromsen i mycket och ville inte riktigt gå ärligt fram
- Var stundvis spänd.
- Jag har fortfarande ont i ländryggen så var inte helt 100.

Älskar min fina M




Postat av: Jenny
Datum: 2011-12-20 Klockan: 13:40:39 | Kika in här: http://islandstokan.bloggplatsen.se

Skam den som ger sig! Man brukar ju få kämpa rätt mycket med ston, han jag hört... ;)



SV: Tack! :) Tyvärr är jag inte lika insatt i hur blogg.se fungerar rent layoutmässigt.







Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?


Kommentar:

Hej! Trevligt att du hittat min blogg. Jag heter Julia och älskar djur, lakrits, fjärilar & klänningar. Min blogg kretsar mestadels runt min hund och häst. Men jag delar även med mig av mina tankar och min kreativitet. Hoppas du hittar något kul!

Melroose f. 07 (swb) e. Hip Hop 1045 ue. Astaire. Hon är en nyfiken tjej med stark personlighet! För att läsa mer om henne tryck på "om Melroose" i menyn.

Tindra f. 11 är en italiensk vinthund. Hon är en mycket kärleksfull och busig tjej! För att läsa mer om henne tryck på "om Tindra" i menyn.