Förra inlägget!

Datum: 2011-12-03 /21:30:09 / Allmänt /  

Det blev något fel..

Västarna ligger i denna ordning:

1. Horze
2. HV-polo
3. Pikeur




Postat av: Fredrika Källström
Datum: 2011-12-04 Klockan: 00:05:08 | Kika in här: http://tavlingsduon.blogg.se/

Skulle vilja ha den från Horze att rida fram i i vår typ, tycker det är så sjukt snyggt med vit väst över kavajen! Nu har jag ju dessutom inte min bakskygga Vendela längre, utan kan ha jacka osv när jag rider fram, slipper frysa häcken av mig ;)



SV; Tack så mycket!! :D



Kram







Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?


Kommentar:

Hej! Trevligt att du hittat min blogg. Jag heter Julia och älskar djur, lakrits, fjärilar & klänningar. Min blogg kretsar mestadels runt min hund och häst. Men jag delar även med mig av mina tankar och min kreativitet. Hoppas du hittar något kul!

Melroose f. 07 (swb) e. Hip Hop 1045 ue. Astaire. Hon är en nyfiken tjej med stark personlighet! För att läsa mer om henne tryck på "om Melroose" i menyn.

Tindra f. 11 är en italiensk vinthund. Hon är en mycket kärleksfull och busig tjej! För att läsa mer om henne tryck på "om Tindra" i menyn.