Idag ska Melroose klippas!

Datum: 2011-12-18 /15:42:20 / Melroose & Tindra /  


Spännande ska det bli. Får se vad hon kommer att säga om det..! Håll tummarna!

(Vinterpäls är väldigt mysigt, men M blir hemskt svettig..)




Postat av: Anna S - Tävling i bloggen
Datum: 2011-12-18 Klockan: 17:44:44 | Kika in här: http://missbelinda.blogg.se/

Jag har en tävling i min blogg, vinn ridstrumpor eller en buff. Var gärna med! :)

http://missbelinda.blogg.se/2011/december/64.html







Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?


Kommentar:

Hej! Trevligt att du hittat min blogg. Jag heter Julia och älskar djur, lakrits, fjärilar & klänningar. Min blogg kretsar mestadels runt min hund och häst. Men jag delar även med mig av mina tankar och min kreativitet. Hoppas du hittar något kul!

Melroose f. 07 (swb) e. Hip Hop 1045 ue. Astaire. Hon är en nyfiken tjej med stark personlighet! För att läsa mer om henne tryck på "om Melroose" i menyn.

Tindra f. 11 är en italiensk vinthund. Hon är en mycket kärleksfull och busig tjej! För att läsa mer om henne tryck på "om Tindra" i menyn.