Ridning och stallmöte

Datum: 2011-12-08 /19:57:39 / Melroose & Tindra /  


Kom precis hem ifrån stallet. Red ett litet pass på M idag (på den perfekta ridbanan!!) Hon var super-go och framåt idag med! Hon har fått ett helt fantastiskt steg och framåtbjudning. Sitter bara och ler :D

Imorgon kommer Lena ut, för ska pröva ut en dressyrsadel! Känner att jag är i en positiv period nu, så underbart!

Sen hade vi stallmöte, så himla härliga människor. Vi fikade lite och gick igenom lite grejer.

Tänk att JAG känner mig verkligen som en i gänget i stallet. Jag som blivit mobbad och kränkt tidigare i mitt liv. Det går bra nu helt enkelt!!

Hoppas ni har det bra där ute! Kramar




Postat av: Jenny
Datum: 2011-12-09 Klockan: 15:22:19 | Kika in här: http://islandstokan.bloggplatsen.se

Vad härligt att allt flyter på bra för dig, det är jättekul att läsa :) Att trivas med människorna man delar stall med är viktigare än många tror!



Postat av: Åsa
Datum: 2011-12-10 Klockan: 16:05:36 | Kika in här: http://hasteriet.blogg.se/

Vad härligt att du trivs Julia. Jag blir glad, för det är så det ska vara!



Sv: Tack, dock har det blivit värre och jag gick hem från jobbet idag för jag var helt mosig :s







Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?


Kommentar:

Hej! Trevligt att du hittat min blogg. Jag heter Julia och älskar djur, lakrits, fjärilar & klänningar. Min blogg kretsar mestadels runt min hund och häst. Men jag delar även med mig av mina tankar och min kreativitet. Hoppas du hittar något kul!

Melroose f. 07 (swb) e. Hip Hop 1045 ue. Astaire. Hon är en nyfiken tjej med stark personlighet! För att läsa mer om henne tryck på "om Melroose" i menyn.

Tindra f. 11 är en italiensk vinthund. Hon är en mycket kärleksfull och busig tjej! För att läsa mer om henne tryck på "om Tindra" i menyn.