Rösta !!

Datum: 2011-12-19 /01:00:47 / Allmänt /  


Rolf-Göran är nu en av 8 finalister till Jerring-priset. Och nu behövs det fler röster för att han ska bli den förste ryttare att vinna detta pris!

Alla som har röstat, kan nu rösta igen, så kom igen! Rösta!

Rösta på Rolf-Göran via telefon 099-20603 eller via webben: https://response.questback.com/sr/jerringprisetdel2/

Det kostar inget, om man röstar via webben, ett samtal kostar drygt 3 kr.




Postat av: STOCKHOLMSJENNA - Hästrelaterade Julklappsutlottningar på bloggen!
Datum: 2011-12-19 Klockan: 13:48:00 | Kika in här: http://stockholmsjenna.se

SV: Åh va snällt att du sa till om det med bloglovin. Skickade ett mail till dem så de ska fixa det så snart som möjligt.



Postat av: Åsa
Datum: 2011-12-19 Klockan: 14:41:15 | Kika in här: http://hasteriet.blogg.se/

Klart man har röstat igen, hejja hejja! Hur är det med rumpan, blåmärke?



Sv: Bra ;) haha, nej men inlägget var inte menat så utan mer en reflektion vad man egentligen ger hästen för signaler. Och att få folk att börja fundera på vad de egentligen gör där uppe :)







Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?


Kommentar:

Hej! Trevligt att du hittat min blogg. Jag heter Julia och älskar djur, lakrits, fjärilar & klänningar. Min blogg kretsar mestadels runt min hund och häst. Men jag delar även med mig av mina tankar och min kreativitet. Hoppas du hittar något kul!

Melroose f. 07 (swb) e. Hip Hop 1045 ue. Astaire. Hon är en nyfiken tjej med stark personlighet! För att läsa mer om henne tryck på "om Melroose" i menyn.

Tindra f. 11 är en italiensk vinthund. Hon är en mycket kärleksfull och busig tjej! För att läsa mer om henne tryck på "om Tindra" i menyn.