26 februari 2011.

Datum: 2011-02-26 /17:08:29 / Melroose & Tindra /  

Har haft så fullt upp därav dålig uppdatering. Igår var jag ju som sagt på scandinavium, himla kul! Lite jobbigt när man är så seg i hjärnan som jag är just nu bara.. Det bästa igår var: Dressyren, Hip Hop på 150 hoppningen och voltigen! Morgondagens vinnare var också kul :) Ni som vill se och har missat kan ni titta här;

http://www.goteborghorseshow.com/nyheter/webb-tv/

Mässan är jag däremot oerhört besviken på.. Fick hem ett hackamore (SOM TUR VAR!), b-vitamin och en gel-pad. Det var mest bara skit-saker helt ärligt, dålig kvalité, så mycket bling-bling som möjligt, konstiga färger på konstiga saker. Inget för mig och mamma iaf.. Men alla har såklart olika smak!

Idag har jag testat hackamoret på Melroose, det satt jätte fint. Hon var så gosig idag, passade på att gosa med henne extra mycket. <3 Sedan åkte vi till östadkulle, jag höll lektion för Maja & Malin. Det gick verkligen suuuper! De var så tacksamma och jag känner mig bara glad efter detta :) Det är verkligen kul att hålla i ridlektioner, extra kul när de tycker jag är så duktig på det såklart. Blir smickrad ju..! Sedan gav vi alla hästar hö & vatten. Eftersom Gun var borta hela dagen för... Nicholai och Bilbo var ju med i finalen i GP-ponnyn. Och... De kom 3:a :D Gun kom bara förbi och lämnade Bilbo, så nu kan jag skryta med att jag klappat honom, gett honom hö och vatten ;) Haha! Detta har varit en mycket mysig dag iaf, full av hästar, glädje och underbara människor. Hoppas kvällen blir lika bra :)

Förresten kolla Andreas Helgestrands clinic på webb-tv:n , han är ju grym!!



Postat av: Malin
Datum: 2011-02-26 Klockan: 17:41:54 |

Andreas helgestrands clinic var helt otroligt bra!







Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?


Kommentar:

Hej! Trevligt att du hittat min blogg. Jag heter Julia och älskar djur, lakrits, fjärilar & klänningar. Min blogg kretsar mestadels runt min hund och häst. Men jag delar även med mig av mina tankar och min kreativitet. Hoppas du hittar något kul!

Melroose f. 07 (swb) e. Hip Hop 1045 ue. Astaire. Hon är en nyfiken tjej med stark personlighet! För att läsa mer om henne tryck på "om Melroose" i menyn.

Tindra f. 11 är en italiensk vinthund. Hon är en mycket kärleksfull och busig tjej! För att läsa mer om henne tryck på "om Tindra" i menyn.