Det bästa/sämsta med min häst.

Datum: 2011-02-03 /21:37:44 / Melroose & Tindra /  
Det sämsta är att om hon väl tycker något så blir hon så himla dramatisk. Snöar in liksom och kan bli väldigt svår. Envis som tusan, men jag är som sagt mer envis ;) Är helt enkelt en bitch ibland. Annars är hon bara bra!!
Det bästa med Melroose är att hon är så underbar och lätt att älska. Till och med hennes "dåliga sidor" älskar jag. Det är ju en del av henne! Hon är gosig att greja med, lugn, självsäker och bara så fin. Hon är rolig att rida, väldigt framåt, härliga gångarter, är faktiskt alltid annars mycket framåt och positiv. Det bästa med Melroose är att hon ser när det är just jag som kommer. Hon är unik och har mycket intigritet. Hon är väldigt snäll och väluppfostrad att greja med. Att promenera med är hon som en stor hund. Hon gillar barn och andra djur. Lättlärd och nyfiken är så himla bra med henne. Hon är trygg i sig själv, jag kan vara trygg med henne och hon är snäll. Jadu, vet inte hur jag ska förklara mer. Listan på hur bäst hon är oändlig!! Det spelar ingen roll att hon har sina dagar, för det är ju såna saker som gör henne unik. Hon är ju fortfarande ung.
Melroose är väldigt sällskapsjuk, gillar att vara med mig och hon är min tjej! <3
Sviker mig aldrig, lyssnar alltid, talar inte emot och älskar mig för den jag är.







Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?


Kommentar:

Hej! Trevligt att du hittat min blogg. Jag heter Julia och älskar djur, lakrits, fjärilar & klänningar. Min blogg kretsar mestadels runt min hund och häst. Men jag delar även med mig av mina tankar och min kreativitet. Hoppas du hittar något kul!

Melroose f. 07 (swb) e. Hip Hop 1045 ue. Astaire. Hon är en nyfiken tjej med stark personlighet! För att läsa mer om henne tryck på "om Melroose" i menyn.

Tindra f. 11 är en italiensk vinthund. Hon är en mycket kärleksfull och busig tjej! För att läsa mer om henne tryck på "om Tindra" i menyn.