Smärta & marängsviss.

Datum: 2011-02-01 /20:28:12 / Allmänt /  

Jag har sjukt ont i nacken, ner i skuldran, axeln och upp i bakhuvudet idag.. Svimmade förut också (igen). Det måste vara min medicin som ställer till det.. Annars så, min bror fyller 22 år idag - GRATTIS! Vi åt marängsviss förut, med hemmagjorda maränger och hemmagjord chokladsås :) VI har haft underbart i edsås, Gunvor är så härlig.

Vill bara krypa under en filt med Robban och mysa, men han ska jobba. Det är bra såklart.
Men ikväll vill jag bara vara, känner mig så blööööö blööö blöö blöö..
Tänker krypa upp med filten och kolla någon härlig serie. Får se vilken! Det står i mellan big love, project runway, gossip girl eller oc. Hmm!



Okej det är konstiga färger, men jag bjuder på denna!







Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?


Kommentar:

Hej! Trevligt att du hittat min blogg. Jag heter Julia och älskar djur, lakrits, fjärilar & klänningar. Min blogg kretsar mestadels runt min hund och häst. Men jag delar även med mig av mina tankar och min kreativitet. Hoppas du hittar något kul!

Melroose f. 07 (swb) e. Hip Hop 1045 ue. Astaire. Hon är en nyfiken tjej med stark personlighet! För att läsa mer om henne tryck på "om Melroose" i menyn.

Tindra f. 11 är en italiensk vinthund. Hon är en mycket kärleksfull och busig tjej! För att läsa mer om henne tryck på "om Tindra" i menyn.