Stukad arm.

Datum: 2011-02-09 /13:34:22 / Allmänt /  

Kan knappt använda min höger arm, stukade den när jag flög av igår.. Sjukt jobbigt.

.........

När du förstörde mig. När jag var 15 år gammal så trodde jag att jag inte var värd någonting. Det var pga av dig. Hur kan man ha en så lycklig barndom och sen lyckas en enda ynka person förstöra allting?! Man har byggt upp ett naturligt skydd, en självkänsla och ett jag - sån här är jag, and I like it. Det ändras succesivt till, vem är jag? Jag hatar mig själv, blir aldrig nöjd och räcker aldrig till. Det är inte bra när man inte känner sig värd att älskas längre. Då har det gått för långt. Men när man är i destruktiva mönster, söker lyckan och kärleken, tryggheten. Egentligen behövde jag bara ta itu med skiten som satt fast som en stor sten, i stället sökte jag efter något som jag aldrig skulle finna. Det visste jag ju inte då. Det var ju mig själv som jag ville hitta. Det tog lång tid innan jag hade plockat upp alla spillror, säkert flera miljarder trasiga bitar och nu ska jag få ihop dem. Jag är iaf påväg.




Postat av: Annika
Datum: 2011-02-10 Klockan: 15:52:05 | Kika in här: http://blogg.aftonbladet.se/beautifulones

Hjärta dig, finaste Julia.







Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?


Kommentar:

Hej! Trevligt att du hittat min blogg. Jag heter Julia och älskar djur, lakrits, fjärilar & klänningar. Min blogg kretsar mestadels runt min hund och häst. Men jag delar även med mig av mina tankar och min kreativitet. Hoppas du hittar något kul!

Melroose f. 07 (swb) e. Hip Hop 1045 ue. Astaire. Hon är en nyfiken tjej med stark personlighet! För att läsa mer om henne tryck på "om Melroose" i menyn.

Tindra f. 11 är en italiensk vinthund. Hon är en mycket kärleksfull och busig tjej! För att läsa mer om henne tryck på "om Tindra" i menyn.