Våga coola mönster.

Datum: 2011-02-28 /10:10:00 / /  




Alexa Chung i riktigt snygg byxdress. Jag vet att många tycker att den är bara konstig. Men jag ääälskar den. Skorna och väskan är ju perfekt till.



Blake Lively i en fantastisk klänning! Den gör allt, ett par klassiska skor och hästsvans blir super-snyggt!





Dreglar typ. Donna Air är snyggast i denna klänning och det underbara halsbandet till. Sådana här mönster älskar verkligen jag. Mums!





Julianna Hough passar verkligen i denna typ av klänning. Mönstret gör den speciell! Är inte särskilt förtjust i väskan.



Nicola Peltz är snygg, söt och sexig på en och samma gång i denna klänningen. Mönstret är kul och inte för mycket. Läppstiftet är perfekt till!



Säger bara en sak: Nicola Roberts ser FANTASTISK ut.



Helheten är underbar. January Jones är verkligen snygg i denna klänning. Detta är absolut min favorit.









Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?


Kommentar:

Hej! Trevligt att du hittat min blogg. Jag heter Julia och älskar djur, lakrits, fjärilar & klänningar. Min blogg kretsar mestadels runt min hund och häst. Men jag delar även med mig av mina tankar och min kreativitet. Hoppas du hittar något kul!

Melroose f. 07 (swb) e. Hip Hop 1045 ue. Astaire. Hon är en nyfiken tjej med stark personlighet! För att läsa mer om henne tryck på "om Melroose" i menyn.

Tindra f. 11 är en italiensk vinthund. Hon är en mycket kärleksfull och busig tjej! För att läsa mer om henne tryck på "om Tindra" i menyn.