Vaxpropp, läkare som inte ringer, uppmuntran & tulpaner.

Datum: 2011-02-04 /13:22:40 / Allmänt /  

Åt två knäckemackor med ost, en råkostsallad och pärondryck till frukost. Har väntat nu sen 11 på att doktorn ska ringa (hon skulle ringa mellan 11.00-12.00 så just nu är jag pretty mad). Jaja, vad ska jag göra åt det? Tänker vara positiv, men det var ett väldigt viktigt samtal ska ju till en migränklinik!!

Nu sitter jag här iaf drömmer bort till underbara tulpaner och har en vaxpropp i örat..
Eftersom jag inte mår så bra just nu, känner att jag inte räcker till och börjar så lätt gråta. Så betyder fin uppmuntran så mycket, tack! Ni vet vilka ni är <3





Klart man blir lycklig av så vackra tulpaner, vita är mina favoriter!







Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?


Kommentar:

Hej! Trevligt att du hittat min blogg. Jag heter Julia och älskar djur, lakrits, fjärilar & klänningar. Min blogg kretsar mestadels runt min hund och häst. Men jag delar även med mig av mina tankar och min kreativitet. Hoppas du hittar något kul!

Melroose f. 07 (swb) e. Hip Hop 1045 ue. Astaire. Hon är en nyfiken tjej med stark personlighet! För att läsa mer om henne tryck på "om Melroose" i menyn.

Tindra f. 11 är en italiensk vinthund. Hon är en mycket kärleksfull och busig tjej! För att läsa mer om henne tryck på "om Tindra" i menyn.