2 år !! <3

Datum: 2011-01-19 /10:27:00 / Kärleken /  

Idag har jag och Robban varit tillsammans två år, helt underbara år. Jag älskar honom mer än någonsin och längtar efter vår framtid. Han är verkligen oslagbar, jag har fått hela paketet. Trodde ju aldrig jag skulle bli kär, men så dök han upp i mitt liv. Robban gör mig lycklig varje dag, av att bara vara den han är. Jag litar på honom som ingen annan, han är min självsfrände, älskling och bästa vän. Har fortfarande fjärilar i magen, blir alldeles varm inombords av att se ringen på mitt finger. Åååh, jag är så kär! Det är helt underbart!! Att vakna bredvid världens bästa varje dag, att pussa & krama världens bästa varje dag - det är en gåva.  Jag älskar Robbans skratt, hans goda hjärta, hans energi, ärligheten och den han är - tokiga ur-gulliga snygga Robban. Kan inte beskriva med ord hur mycket jag älskar honom. En sak vet jag -  vi är oslagbara.

Din
för evigt.








Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?


Kommentar:

Hej! Trevligt att du hittat min blogg. Jag heter Julia och älskar djur, lakrits, fjärilar & klänningar. Min blogg kretsar mestadels runt min hund och häst. Men jag delar även med mig av mina tankar och min kreativitet. Hoppas du hittar något kul!

Melroose f. 07 (swb) e. Hip Hop 1045 ue. Astaire. Hon är en nyfiken tjej med stark personlighet! För att läsa mer om henne tryck på "om Melroose" i menyn.

Tindra f. 11 är en italiensk vinthund. Hon är en mycket kärleksfull och busig tjej! För att läsa mer om henne tryck på "om Tindra" i menyn.