Ballerina & Prinsess-inspirerat.

Datum: 2011-01-21 /10:06:00 / /  
Flickigt, drömmande, sött och alldeles underbart - ballerina & prinsessa.




Speciell klänning i spets, gul & vit - älskar den!!



Vitt och skimrande, bryta av med den färgen på läppstift och skor var helt perfekt!



Är helt förälskad i denna, vill känna mig som ett vackert sagoväsen.



En glad och himla fin klänning!!



Vackert.




Denna klänning är helt perfekt, jag får tomt på ord så mållöst vacker är den!



Vill ta på mig denna nu, enkel och perfekt.




Äkta prinsessa, alldeles underbar klänning.



Den här passar perfekt till sommaren, färgen och längden är så fin!



Alltså, dessa perfekta små klänningar!! Jag dör lite så underbart fina de är, ännu en förälskelse (a)




Ur-söta och perfekta detaljer igen, denna är en favorit. Vill dansa.



Tänk att barnkläder ofta är så himla mycket sötare, skulle lätt använda denna (i min storlek, hihi).



Perfekta prinsessklänningen till ett mer upklätt tillfälle.




Sagolikt vacker färg, denna klänning förtrollar mig.



Himla, himla fin. Vill bara ta på mig den och leva i den!



Flickigt godis-söt, men ändå enkel!



Postat av: Hanna
Datum: 2011-01-22 Klockan: 01:11:23 |

Den andra klänningen, den svarta, den turkosa och den rosa lite längre och transperant är mina favoriter!! Så fina, älskar din blogg!!



Postat av: linnea
Datum: 2011-09-12 Klockan: 19:30:46 | Kika in här: http://linneusd.blogg.se/

varifrån kommer den svarta klänningen?







Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?


Kommentar:

Hej! Trevligt att du hittat min blogg. Jag heter Julia och älskar djur, lakrits, fjärilar & klänningar. Min blogg kretsar mestadels runt min hund och häst. Men jag delar även med mig av mina tankar och min kreativitet. Hoppas du hittar något kul!

Melroose f. 07 (swb) e. Hip Hop 1045 ue. Astaire. Hon är en nyfiken tjej med stark personlighet! För att läsa mer om henne tryck på "om Melroose" i menyn.

Tindra f. 11 är en italiensk vinthund. Hon är en mycket kärleksfull och busig tjej! För att läsa mer om henne tryck på "om Tindra" i menyn.