En onsdag.

Datum: 2011-01-26 /13:44:48 / Allmänt /  
Jag är lite frånvarande i sinnet känner jag, är lite mycket nu och fick ett jobbigt besked igår.
Tar vara på mer än någonsin det som gör mig lycklig. Att tänka på min framtid ger hopp, jag tänker mycket på utbildning just nu.
Hjälp mig i min förvirring någon! :P
Det står främst just nu mellan att utbilda sig till ridlärare på bys, eller agronom på slu. Det som förvirrar mig är agtt jag vet att jag älskar att hålla ridlektioner, jag har en enorm passion för att hjälpa, lära ut och speciellt på  det sättet med ridlektioner!! Samtidigt vill jag gå på slu, är inne på just agronom då - foderrådgivare. Alltså man ska ju inte ta en utbildning för pengarna, men kan inte komma ifrån det.. För det viktigaste för mig är att vara lycklig i framtiden, ha min gård, min kärlek och lyckan. Jag vet det redan nu, satsar mot det redan! Det är också en mkt svår utbildning, krävs mkt behörighet också. Det oroar mig inte egentligen, men det är klart att jag är rädd att min hälsa ska dra ut på det ännu mer. Utbildningen till agronom är också på 4,5 år i uppsala. Det är inte lång tid i mitt liv, men det är lång tid av Melroose liv. Alla frågor..
Kommer jag klara det?
Vilket val gör mig lycklig?
Vad passar mig?
Vad orkar min hälsa?
Melroose, då?
Hur kommer mitt liv se ut om ett par år?

Det kommer ordna sig såklart, men detta gör mig glad av att tänka på men samtidigt finner jag inget svar..
Just nu sitter jag här dricker lite juice och kollar på ett jätte bra Oprah Winfrey program om en kvinna med 20 personligheter. Verkligen intressant.








Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?


Kommentar:

Hej! Trevligt att du hittat min blogg. Jag heter Julia och älskar djur, lakrits, fjärilar & klänningar. Min blogg kretsar mestadels runt min hund och häst. Men jag delar även med mig av mina tankar och min kreativitet. Hoppas du hittar något kul!

Melroose f. 07 (swb) e. Hip Hop 1045 ue. Astaire. Hon är en nyfiken tjej med stark personlighet! För att läsa mer om henne tryck på "om Melroose" i menyn.

Tindra f. 11 är en italiensk vinthund. Hon är en mycket kärleksfull och busig tjej! För att läsa mer om henne tryck på "om Tindra" i menyn.