Skinande sol.

Datum: 2011-01-20 /11:23:58 / Melroose & Tindra /  

En härlig vår-dröm för de flesta, men för mig en mardröm. Sol & snö går inte ihop med min migrän. Hade nämlige migrän igår igen, som tu var inte så extrem som i lördags. Men tillbringade hela kvällen ifrån 18.00 rastlös i sängen. Fick först hålla tillbaka tårarna, fick panik.. Nu ska jag bara skriva ett snabbt inlägg.
Jag och Robban ska ju åka iväg och bosätta oss i stallet senare idag, så lite hästgrejer blir väl passande? :)

 Som passar en äkta hästnörd:

Salt & peppar set ifrån kefly



Äggkopp från kefly



Sidepull (bettlöst träns)
Detta är något jag faktiskt verkligen behöver till Melroose.








Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?


Kommentar:

Hej! Trevligt att du hittat min blogg. Jag heter Julia och älskar djur, lakrits, fjärilar & klänningar. Min blogg kretsar mestadels runt min hund och häst. Men jag delar även med mig av mina tankar och min kreativitet. Hoppas du hittar något kul!

Melroose f. 07 (swb) e. Hip Hop 1045 ue. Astaire. Hon är en nyfiken tjej med stark personlighet! För att läsa mer om henne tryck på "om Melroose" i menyn.

Tindra f. 11 är en italiensk vinthund. Hon är en mycket kärleksfull och busig tjej! För att läsa mer om henne tryck på "om Tindra" i menyn.