Det åskade

Datum: 2011-07-12 /21:33:00 / Melroose & Tindra /  
Häromdagen och då tog jag en bild..




Postat av: Fredrika Källström
Datum: 2011-07-15 Klockan: 00:49:01 | Kika in här: http://tavlingsduon.blogg.se/

Riktigt jäkla snyg bild, du borde skicka in den till någon slags fototävling någon gång!! :O



SV; Eller hur, besserwissrar är inte så jäkla kul, men någonstans så har man ändå vant sig som den snälla svenne man är och kan le och hälsa ändå lix.. ;)



Duu, jag skrattade rakt ur när jag såg att hästen hette Foggen! Det kallades jag för när jag var 11, Issa som kom på smeknamnet. Har faktiskt samma mejladress som då; foggen_doggen "foggen" för mig och "doggen" för min hund.. Lite roligt faktiskt!! :D inte pallat göra en ny, lite pinsamt i lite mer seriösa sammanhang när folk höjer på ögonbrynet när dom vill ha mejlen !



kram till dig, såg att du får en rolig augusti!







Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?


Kommentar:

Hej! Trevligt att du hittat min blogg. Jag heter Julia och älskar djur, lakrits, fjärilar & klänningar. Min blogg kretsar mestadels runt min hund och häst. Men jag delar även med mig av mina tankar och min kreativitet. Hoppas du hittar något kul!

Melroose f. 07 (swb) e. Hip Hop 1045 ue. Astaire. Hon är en nyfiken tjej med stark personlighet! För att läsa mer om henne tryck på "om Melroose" i menyn.

Tindra f. 11 är en italiensk vinthund. Hon är en mycket kärleksfull och busig tjej! För att läsa mer om henne tryck på "om Tindra" i menyn.