Hej på er!

Datum: 2011-07-21 /18:37:57 / Melroose & Tindra /  

Jag har haft mycket huvudvärk och problem med nacken de senaste dagarna. Har inte orkat eller haft lust att sätta mig framför datorn. Just nu sitter jag ute med Tindra i knäet och lyssnar på fåglarna. Har varit i stallet och kollar till busarna och de hade det så bra. Melroose är brunstig (igen..) Haha, hon och Foggen är verkligen ett kärlekspar :D Igår red jag Foggen, tränade på programmet vi ska tävla. Han var riktigt duktig, stundtals var han en dröööm att rida på! Det som förstörde en del var de jävliga bromsarna och blinningarna.. Trots att jag red på kvällen.. Stackars pållarna, de har så ont av dem. Skulle ridit idag men har en skadad tå. Låter fjolligt jag vet :p Imorn blir det ridning igen och ska även sätta igång Melroose :D Ska bli så kul! Ha det bra!



Postat av: Fredrika Källström
Datum: 2011-07-22 Klockan: 01:15:10 | Kika in här: http://tavlingsduon.blogg.se/

Kul att det går bra med Foggen! :D Vilket program ska du tävla?



SV; Tack så mycket för kommentarerna :)



kraaam från foggen understräck doggen



Postat av: Piff
Datum: 2011-07-22 Klockan: 04:12:38 |

Min bästa Julia!! Jag saknar dig så det gör ont. Älskar iaf. att du har en blogg. Får mig att känna mig närmare dig! Värme & kärlek från A



Postat av: Anneli Johansson
Datum: 2011-07-22 Klockan: 14:14:38 | Kika in här: http://stallekekullen.blogg.se/

sv: ja visst va de, sen e ja egentligen inte mycke för vita schabrak haha snyggt men minsta lilla skit på syns de :P







Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?


Kommentar:

Hej! Trevligt att du hittat min blogg. Jag heter Julia och älskar djur, lakrits, fjärilar & klänningar. Min blogg kretsar mestadels runt min hund och häst. Men jag delar även med mig av mina tankar och min kreativitet. Hoppas du hittar något kul!

Melroose f. 07 (swb) e. Hip Hop 1045 ue. Astaire. Hon är en nyfiken tjej med stark personlighet! För att läsa mer om henne tryck på "om Melroose" i menyn.

Tindra f. 11 är en italiensk vinthund. Hon är en mycket kärleksfull och busig tjej! För att läsa mer om henne tryck på "om Tindra" i menyn.