Hööks kopierar?

Datum: 2011-07-15 /17:23:00 / Allmänt /  

Den nuvarande grejern i ridsportvärlden att störa sig på är uppenbarligen att hööks kopierar..

Min åsikt om det: Jag kunde inte bry mig mindre.



Dyon



Hööks

Vad är det för snorkig idé egentligen? Varför skulle det vara fel? Verkligen i-landsproblem. "åååh, hööks bara härmar. Nu har de gjort en kopia av kingslandtröjan, som egentligen kostar 1500. Självklart köper jag den ifrån kingsland. Diss till hööks."

Det är dyrt att ha häst. Vissa har guldbrallor och kan köpa endast dyra märkesgrejer - fine gör det! Tycker bara det blir extremt barnsligt att störa sig på hööks. Det är till och med svårt att skriva ett åsiktsinlägg om detta, eftersom jag anser att det inte ens finns ett argument varför man stör sig på det. Om jag inte hade läst någon hästblogg hade jag aldrig reflekterat över detta.

Det var vad jag ville ha sagt. Tack för mig.







Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?


Kommentar:

Hej! Trevligt att du hittat min blogg. Jag heter Julia och älskar djur, lakrits, fjärilar & klänningar. Min blogg kretsar mestadels runt min hund och häst. Men jag delar även med mig av mina tankar och min kreativitet. Hoppas du hittar något kul!

Melroose f. 07 (swb) e. Hip Hop 1045 ue. Astaire. Hon är en nyfiken tjej med stark personlighet! För att läsa mer om henne tryck på "om Melroose" i menyn.

Tindra f. 11 är en italiensk vinthund. Hon är en mycket kärleksfull och busig tjej! För att läsa mer om henne tryck på "om Tindra" i menyn.