Stolt matte!

Datum: 2011-07-05 /16:23:15 / Melroose & Tindra /  

Tindra gick ut i in hundgård av sig själv igår 2 gånger (!?) och bajsade! Stolt matte stod såklart bredvid och berömde. :D Idag har hon hängt med en sväng till stallet. Nu är hon inte rädd för Melroose längre, känns bra iaf. M är så himla snäll. Mina favorit-tjejer är kompisar!

Tindra vet vad hon heter, kommer alltid på inkallning. Har lärt sig sitt, high five och nästan ligg. Hon gör det ibland klockrent och ibland inte. Men det kommer! Just nu har hon lagt sig i soffan och vill att jag ska komma och gosa. Hon är lugnt sagt väldigt sällskapsjuk med mig om man säger så. Även mot husse, men nu är husse inte här.

Kopplet accepterade hon snabbt, när hon blir trött (eller om det är dåligt väder) vill hon bli buren. Vi går ju bara korta stunder med henne i koppel än så länge, då rejsar hon för det mesta.

Struntsamma ifall texten blev lite osammanhängande. Nu kommer bildbomb á la Tindra.



Äter duktigt ur sin nya matskål och i bakgrunden skymtar hennes nya vattenskål.



Sova hos husse är mysigt <3





Moa är en härlig kompis!



Sötnosar <3



Postat av: Jeanette
Datum: 2011-07-06 Klockan: 00:04:23 | Kika in här: http://schnauzertassarna.blogg.se/

Sv: Nämen gud vad glad jag blev över din kommentar, det värme något otroligt ska du veta ;) Ja, jag kände att jag var bara tvungen att säga vad jag tyckte och jag försökte att låta finurlig men ändå inte uttrycka mig elakt ;) Måste berömma dig minst lika mycket för att du berömde mig :P Är så roligt att få beröm ibland, beröm är så enkelt att ge men betyder så mycket :D



Vad är det för liten söt ras på hunden som finns på bilderna förresten? Italiensk vinthund? Jättesöt var den i alla fall :P Älskar gråa djur, även om alla djur är vackra på sitt sätt :D







Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?


Kommentar:

Hej! Trevligt att du hittat min blogg. Jag heter Julia och älskar djur, lakrits, fjärilar & klänningar. Min blogg kretsar mestadels runt min hund och häst. Men jag delar även med mig av mina tankar och min kreativitet. Hoppas du hittar något kul!

Melroose f. 07 (swb) e. Hip Hop 1045 ue. Astaire. Hon är en nyfiken tjej med stark personlighet! För att läsa mer om henne tryck på "om Melroose" i menyn.

Tindra f. 11 är en italiensk vinthund. Hon är en mycket kärleksfull och busig tjej! För att läsa mer om henne tryck på "om Tindra" i menyn.