Tindra behöver ett bad!

Datum: 2011-07-07 /16:33:13 / Melroose & Tindra /  

Tindra är en väldigt snabb..! Så hon lyckades trampa i målarfärg i stallet. Vet dock inte hur det lyckades komma på bröstkorgen, underläppen och magen :P På tassarna kan jag förstå! Hon behövde badas redan innan, men nu har vi all anledning att verkligen göra det! Husse köper schampoo till henne påvägen hem ifrån jobbet.



Sov sött igår <3



Myste i bagaget på bilen innan vi skulle sätta igång med staketet.



Postat av: Sandra
Datum: 2011-07-11 Klockan: 02:33:51 | Kika in här: http://gravidforsakring.net

Skitsnygg blogg! Hur ofta brukar du uppdatera den?







Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?


Kommentar:

Hej! Trevligt att du hittat min blogg. Jag heter Julia och älskar djur, lakrits, fjärilar & klänningar. Min blogg kretsar mestadels runt min hund och häst. Men jag delar även med mig av mina tankar och min kreativitet. Hoppas du hittar något kul!

Melroose f. 07 (swb) e. Hip Hop 1045 ue. Astaire. Hon är en nyfiken tjej med stark personlighet! För att läsa mer om henne tryck på "om Melroose" i menyn.

Tindra f. 11 är en italiensk vinthund. Hon är en mycket kärleksfull och busig tjej! För att läsa mer om henne tryck på "om Tindra" i menyn.