En bra dag :)

Datum: 2011-06-08 /16:52:34 / Melroose & Tindra /  

Idag har jag en riktigt bra dag! Så himla skönt med tanke på att jag var deppig igår och mådde kasst. Min bates sadel är nu tingad - woho! Känns så himla bra, en riktig energiboost.

Ska snart åka till stallet och påvägen dit ska jag hämta ett paket. Det är de fina läderskydden ifrån jacson till Melroose! Det är senskydd och kotskydd. Hoppas det är bra kvalité för annars blir jag besviken.. De verkar himla bra iaf!





Förresten.. Här ute på landet händer det grejer ska ni veta, haha! Stöter på nya kompisar varje dag. För några dagar sen var det ett litet rådjur, (sen får vi inte glömma alla älgar jag stöter på härs och tvärs) och häromdagen bevista jag bekantskap med Rufus. Han har mött mig varje dag när jag är påväg till Robban. Visst är han söt?












Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?


Kommentar:

Hej! Trevligt att du hittat min blogg. Jag heter Julia och älskar djur, lakrits, fjärilar & klänningar. Min blogg kretsar mestadels runt min hund och häst. Men jag delar även med mig av mina tankar och min kreativitet. Hoppas du hittar något kul!

Melroose f. 07 (swb) e. Hip Hop 1045 ue. Astaire. Hon är en nyfiken tjej med stark personlighet! För att läsa mer om henne tryck på "om Melroose" i menyn.

Tindra f. 11 är en italiensk vinthund. Hon är en mycket kärleksfull och busig tjej! För att läsa mer om henne tryck på "om Tindra" i menyn.