Hej på er!

Datum: 2011-06-01 /14:06:03 / Melroose & Tindra /  

Jag hinner kika in här en snabbis innan jag ska iväg på studentkalas. Jag och Robban sov i gäststugan i stallet måndag-idag, det var himla mysigt. I måndags red jag lite på ridbanan, fokuset låg på att Melroose ska vänja sig vid sadeln och hitta formen. Igår red jag ut på hackamoret (för första gången!) Det gick jätte bra, hon blev livrädd för ett par skyltar som någon satt upp som inte varit där innan :P Vi tog oss en ordentlig galopp och jisses!! Det var så härligt, hon hade en enorm framåtbjudning och bockade en del.. Haha! Jag satt bara och log och tänkte "upp med huvudet, upp med huvudet". Hon lyssnade på mig direkt när vi skulle sakta av, det känns bra. Det är nog det roligaste i ridningen att galoppera ute i full fart :)

Här får ni en liten film ifrån i måndags. Sorry för liten bild, men mamma glömde vinkla telefonen.




Postat av: Anonym
Datum: 2011-06-02 Klockan: 08:54:37 |

Gud vad stor hon har blivit! & Jätte vacker verkligen!// Eriks



Postat av: Anneli Johansson - Ny bloggtävling på G
Datum: 2011-06-02 Klockan: 08:55:04 | Kika in här: http://stallekekullen.blogg.se/

sv: :)



fin han e,hur länge har du haft han?







Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?


Kommentar:

Hej! Trevligt att du hittat min blogg. Jag heter Julia och älskar djur, lakrits, fjärilar & klänningar. Min blogg kretsar mestadels runt min hund och häst. Men jag delar även med mig av mina tankar och min kreativitet. Hoppas du hittar något kul!

Melroose f. 07 (swb) e. Hip Hop 1045 ue. Astaire. Hon är en nyfiken tjej med stark personlighet! För att läsa mer om henne tryck på "om Melroose" i menyn.

Tindra f. 11 är en italiensk vinthund. Hon är en mycket kärleksfull och busig tjej! För att läsa mer om henne tryck på "om Tindra" i menyn.