Hemma från en härlig ridtur!

Datum: 2011-06-11 /17:45:18 / Melroose & Tindra /  

Det blev en lyckad ridtur. Vi mötte ett par älgar, sedan en älgko med kalv. Melroose ha plaskat i vatten, hoppat stort över vatten och gått i värsta terrängen. Idag är jag stolt och nöjd :D Hon hade lite svårt att gå förbi grannens valack (hon är ju så käääär), efter ett par minuter märkte hon att jag inte bryr mig om hennes kaxmörtsfasoner - så då gick vi hemåt.

Det var så längesen vi red ut allihopa, ska göras om nästa vecka igen! Jag och Melroose fullkomligt älskar att rida ut, hon är så taggad att det verkligen spritter i benen på henne. Hon skrittar iväg först i ett friskt tempo, vi får vänta in de andra två - men oj, vad svårt det är att stå still tycker M!

Bjuder på ett par bilder från tömkörningen i veckan:

















Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?


Kommentar:

Hej! Trevligt att du hittat min blogg. Jag heter Julia och älskar djur, lakrits, fjärilar & klänningar. Min blogg kretsar mestadels runt min hund och häst. Men jag delar även med mig av mina tankar och min kreativitet. Hoppas du hittar något kul!

Melroose f. 07 (swb) e. Hip Hop 1045 ue. Astaire. Hon är en nyfiken tjej med stark personlighet! För att läsa mer om henne tryck på "om Melroose" i menyn.

Tindra f. 11 är en italiensk vinthund. Hon är en mycket kärleksfull och busig tjej! För att läsa mer om henne tryck på "om Tindra" i menyn.