Ingen inspiration

Datum: 2011-06-03 /13:47:42 / Allmänt /  
Just nu sitter jag ute i solen. Ska snart åka till stallet. Har ingen inspiration eller lust att blogga. Jag började ju blogga för min egna skull och för att skriva om Melroose. Alltid kul att kunna titta tillbaka :) Men nu har jag börjat förstå andra bloggare med det där med kommentarer. Lugnt, jag ska inte tvinga någon :p Men jag har många unika besökare, känns verkligen jätte kul. Så det är klart att nu försöker jag lägga upp saker som ni tycker är kul osv. Det känns bara som att det är ingen ide, för får knappt någon respons alls. Som sagt detta är inget bedjande till kommentarer. Men det kommer bli mindre inlägg ifrån min sida, hoppas verkligen att jag inte tappar lusten helt bara.. Detta är ju min "dagbok" främst om mig och Melroose. Så jag vill aldrig sluta. Jag är i en dipp just nu och då märks det såklart här. Skulle iaf vara roligt att höra vilka ni är, varför ni läser, vad ni tycker om att läsa om osv. Hoppas ni har en underbar dag i det fina vädret!


Tillägger nu: Min inspiration har kommit tillbaka! Ni ser vad det går upp och ner. Förresten upptäckte nu också att jag hade 782 unika besökare igår :D :O Vad hände?! Jätte kul såklart, men jag hade ingen aning såg det nu. Hihi. Hoppas några av er hittade något kul och vill stanna :)








Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?


Kommentar:

Hej! Trevligt att du hittat min blogg. Jag heter Julia och älskar djur, lakrits, fjärilar & klänningar. Min blogg kretsar mestadels runt min hund och häst. Men jag delar även med mig av mina tankar och min kreativitet. Hoppas du hittar något kul!

Melroose f. 07 (swb) e. Hip Hop 1045 ue. Astaire. Hon är en nyfiken tjej med stark personlighet! För att läsa mer om henne tryck på "om Melroose" i menyn.

Tindra f. 11 är en italiensk vinthund. Hon är en mycket kärleksfull och busig tjej! För att läsa mer om henne tryck på "om Tindra" i menyn.