Något annorlunda med min häst.

Datum: 2011-06-07 /13:11:00 / Melroose & Tindra /  
Melroose älskar att ta av mössor, hon gör det så smidigt att hon inte tar med något hår. Hon öppnar även dragkedjor och kardborreband. Melroose har massvis av speciella grejer för sig, hon älskar att pussa mig ansiktet med hela sin överläpp, hon är expert på att pilla ut de hon inte vill ha sin mat. Verkligen expert! Ju surare ett äpple är desto godare tycker Melroose. Hon blir väldigt grinig när det regnar/snöar blötsnö och töar. Gillar att springa lös med mig och leka, älskar små ponnysar och andra små djur. :)









Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?


Kommentar:

Hej! Trevligt att du hittat min blogg. Jag heter Julia och älskar djur, lakrits, fjärilar & klänningar. Min blogg kretsar mestadels runt min hund och häst. Men jag delar även med mig av mina tankar och min kreativitet. Hoppas du hittar något kul!

Melroose f. 07 (swb) e. Hip Hop 1045 ue. Astaire. Hon är en nyfiken tjej med stark personlighet! För att läsa mer om henne tryck på "om Melroose" i menyn.

Tindra f. 11 är en italiensk vinthund. Hon är en mycket kärleksfull och busig tjej! För att läsa mer om henne tryck på "om Tindra" i menyn.