Puss på livet idag.

Datum: 2011-06-22 /20:18:06 / Melroose & Tindra /  

Idag har varit en bra dag :) Tänk att det kan svänga så fort. Jag och Robban var och köpte lite grejer till Tindra på Pias hund & fritid.

Sen har jag ridit Melroose. Idag gick det helt fantastiskt bra!! Hon gick i form i stort sett hela passet och det kändes helt underbart! Nu är mitt självförtroende tillbaka igen. Till helgen blir det uteritt och sen blir nästa dressyrpass på ridbanan, nästa vecka.








Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?


Kommentar:

Hej! Trevligt att du hittat min blogg. Jag heter Julia och älskar djur, lakrits, fjärilar & klänningar. Min blogg kretsar mestadels runt min hund och häst. Men jag delar även med mig av mina tankar och min kreativitet. Hoppas du hittar något kul!

Melroose f. 07 (swb) e. Hip Hop 1045 ue. Astaire. Hon är en nyfiken tjej med stark personlighet! För att läsa mer om henne tryck på "om Melroose" i menyn.

Tindra f. 11 är en italiensk vinthund. Hon är en mycket kärleksfull och busig tjej! För att läsa mer om henne tryck på "om Tindra" i menyn.