Tindra

Datum: 2011-06-19 /13:59:00 / Melroose & Tindra /  
Vaknade imorses med ögoninflammation, rejäl förkylning och urinvägsinfektion. Så ingen ridning idag som jag tänkte.. Det som gick så bra igår, så jag var laddad inför idag. Mamma och pappa åkte till stallet och allt var bra med Melroose. Här spöregnar det, hela dagen.

Robban är iväg just nu en sväng så jag har fullt upp med lilla Tindra. Synd att matte är sjuk idag, inte lika rolig att leka med då. Just nu ligger hon och sover som en stock, därför passar jag på att gå in här!

Bildbomb på Tindra:



Vi tog en liten paus påvägen hem i fredags.



Hemma i lilla gården!





Lite gos <3





Tindra var väldigt trött efter en liten tripp till stallet och godisaffären. Det var inte många grader ute och det spöregnade så hon frös. Vi fick göra en provesorisk lösning med en udda raggsocka. Det funkade bra. Men vi ska hitta ett regntäcke till hjärtat!



Postat av: Fredrika Källström
Datum: 2011-06-19 Klockan: 16:02:03 | Kika in här: http://tavlingsduon.blogg.se/

Gud vad hon är söt! :D



SV; Tack så jättemycket!







Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?


Kommentar:

Hej! Trevligt att du hittat min blogg. Jag heter Julia och älskar djur, lakrits, fjärilar & klänningar. Min blogg kretsar mestadels runt min hund och häst. Men jag delar även med mig av mina tankar och min kreativitet. Hoppas du hittar något kul!

Melroose f. 07 (swb) e. Hip Hop 1045 ue. Astaire. Hon är en nyfiken tjej med stark personlighet! För att läsa mer om henne tryck på "om Melroose" i menyn.

Tindra f. 11 är en italiensk vinthund. Hon är en mycket kärleksfull och busig tjej! För att läsa mer om henne tryck på "om Tindra" i menyn.